قوانین و مقررات
• قوانین و مقررات
• مرسولات از طریق پست جمهوری اسلامی ( پست پیشتاز) ارسال می گردد.
• کد های پیگیری24 رقمی مرسولات پستی شما بعد از تحویل به پست نهایت 24 ساعت بعد در کانال تلگرام گذاشته می شود
• برای پیگیری مرسولات کد 24 رقمی رو به صورت انگلیسی در سایت www.tracking.post.ir میتوانید پیگیری فرمایید. ویا در صورت پیدا نکردن کد پیگیری می توانید با پشتیبانی سایت در ساعات کاری تماس بگیرید
بدلیل حجم بالای سفارشات ، مرسوله شما حداکثر تا 15 روز کاری (غیر روز های تعطیل، ۵ شنبه پاره وقت) بعد از زمان ثبت سفارش ارسال میگردد
• سفارش های ثبت شده در روز و ساعات کاری بسته بندی می گردد و در اولین فرصت تحویل پست می گردد. ( امکان در تاخیر در ارسال در روز هایی که حجم سفارشات زیاد هست وجود دارد) و هر گونه تاخیر در ارسال از زمان تحویل به پست به بعد به عهده پست می باشد.
• هرگونه دیر رسیدن یا نرسیدن یا تحویل داده شده به شخص دیگری ، مشتری با داشتن کد پیگیری و کد ملی و مشخصات ثبت کننده سفارش ، در سایت پست شکایت ثبت کند و پست پیگیری خواهد کرد
• مشتری موظف هست تمامی اطلاعات رو به صورت کامل وارد کند ( شهر، استان ،آدرس ، شماره تماس ، کدپستی ) هرگونه پیشامد به عهده مشتری می باشد.
• همه محصولات دارای راهنمای سایز هستند (اندازه های قید شده در راهنمایی سایز صرفا برای تشخیص سایزلباس بوده و اندازه های لباس نمیباشد)
• مشتری موظف هست قبل از سفارش جدول سایز موجود در سایت رو با سایز بدن خود مقایسه کند . سپس ثبت سفارش کند.• تمامی محصولات ضمانت سلامت فیزیکی کالا می باشد.
• محصولات قبل از ارسال از نظر سلامت و سالم بودن چک و بررسی می شوند سپس ارسال می گردد.
• کلیه محصولات تعویض و مرجوعی اعم از ( تغییر سایز، رنگ، مدل ) ندارند در انتخاب خود دقت فرمایید.
• مشتری موظف هست قبل از ثبت سفارش از محصول مورد نظر از لحاظ ( قیمت ، جنس ، نحوه شستشو ) اطلاعات کافی داشته باشد.
• در صورت هر گونه مشکل و یا اشتباه در ارسال محصول نهایت 24 ساعت بعد از تحویل ، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. حتما پاکت بسته بندی ارسالی همراه با محصول به همراه اتیکت جدانشده و( نداشن بوی عطر و غیره بر روی محصول) الزامی می باشد. کارشناسان محصول را بررسی/ در صورت تایید هرگونه مغایرت محصول تعویض می شود و در صورت نداشتن مغایرت محصول مجددا به مشتری با پرداخت هزینه مجدد توسط مشتری انجام خواهد گرفت در صورت عدم پرداخت وجه ظرف ۴۸ ساعت مجموعه هیچ مسولیتی در قبال نگهداری ندارد.
• سفارش های ثبت شده در سایت در صورت ( ناموجود بودن ) محصول ، مبلغ کالا تا48 ساعت عودت می گردد.
• در صورت درخواست ارسال با پیک توسط مشتری ، پیام گذاشتن در سفارش ثبت شده و هماهنگی قبلی با پشتیبانی و همچنین ارسال پیک به عهده مشتری می باشد.
• سفارش های اسال شده به هر دلیلی برگشت داده شود اعم از (منزل نبودن ، یا ادرس اشتباه وغیره … ).بعد از تماس پشتیبانی با مشتری برای ارسال مجدد بسته ، مشتری ظرف 48 ساعت میتواند هزینه پست را واریز و اطلاع دهد و بسته مجددا ارسال گردد.
•زمان پاسخگویی برای پیگیری سفارش از ساعت 10 تا 17 روز های کاری با شماره مندرج در سایت میباشد.
• با توجه به تفاوت رنگها در صفحه نمایش دستگاههای مختلف، ممکن است رنگ محصولات در تصویر تا 20٪ با واقعیت متفاوت باشد